+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Aplaus Recenze

Hodnocení hotelu

94%
Perfektní

dle 615 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    95%
  • Čistota

    97%
  • Vybavení

    93%
  • Pohodlí

    93%
  • Poměr cena/kvalita

    91%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 16.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
40 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

ostatní, 20.9.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
42 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
4
Čistota
3
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Anonym

dospělý pár, 17.10.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
46 %
  • Hotel je na klidném místě. Pokoj DeLuxe byl velice malinký, neodpovídal kvalitě jiných hotelů. Na přenocování postačuje, ale i jen projít kolem postele je náročnější. K posezení jedna plastová židle a jedno křesílko. Navíc jsme byli ubytováni v pokoji, který měl spojovací dveře s dalším pokojem a proto jsme slyšeli téměř vše, co se dělo ve vedlejší místnosti, což ubíralo na soukromí. Snídaně i večeře kvalitní a chutné.

Personál
7
Služby
5
Čistota
6
Pohodlí
3
Cena/kvalita
2

ota staňo

dospělý pár, 30.7.2017

Ostrov Česká republika

  • Celkové hodnocení
48 %
  • pokoj De Luxe nemá klimatizaci. Bylo v něm 30 stupňů a byl nevyvětratelný. Když se otevřely okna tak tak rušil hluk ze dvora.

Personál
6
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Anonym

dospělý pár, 31.3.2014

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
53 %
  • výborná restaurace s kvalitním jidlem! Opravdu jsme si pochutnali. služby personálu na dobré urovni, vyšli se vším vstříc a byli ochotní a milí. Prostředí a vybavení hotelu pěkné..na chodbách.. Litomyšl jako město krásné!

  • Ve vířivce po zapnutí bublin začalo cosi plavat, bylo to dosti nechutné, zlutě zabarvené... :-/a nechci ani myslet, co to mohlo být... preci jen to byla privátní vířivka!.. A to slečna na recepci říkala, že se po každem klietovi čistí...není pravda, musela jsem to vybrat žíňkou, ktera tam byla.!! Humus, opravdu. Na pokoji prostupovala ze zdi plíseň, na 4 hvězdičkový hotel na pokoji špinavé zdi, nevím od čeho. No nevím...vracet se asi budeme jen do restaurace...spát už asi ne! Byl to voucher k narozeninám, sama bych si sem cestu nevybrala. P.s. třeba jsme měli jen neštěstí na pokoj..

Personál
8
Služby
4
Čistota
3
Pohodlí
6
Cena/kvalita
0

Anonym

dospělý pár, 22.8.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • hotel na dobrém místě za dobrou cenu

  • Snídaně naprosto otřesné. Obsluha pomalá, otrávená, stoly neuklizené. Člověk snídal a okolo něj bordel. Stůl nebyl připravený, servírka nás otráveně usadila a pak kolem nás jenom chodila. Ve výsledku nám řekla, že jsme na ní měli "houknout", že si nás nevšimla. Personál je opravdu příšerný.

Personál
2
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 4.4.2013

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Mohu hodnotit jako vydařený pobyt,služby na slušné úrovni.

  • bezproblém ové parkování dobrá lokalita hotelu ochotný personál

  • málo wellnes služeb-možností chybí sauna,

Personál
7
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Jenka Machalová

dospělý pár, 23.9.2011

česka republika

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
5
Čistota
10
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Jiří Mencák st.

skupina přátel, 13.6.2021

Žamberk Česká republika

  • Celkové hodnocení
67 %
  • nic

  • měli jsme pokoj 301 s výhledem do světlíku za stejnou cenu,jako naši kolegové,kteří měli výhled třeba do zahrad.Když jsem se zeptal na recepci,jestli bude za takový pokoj sleva,tak mi bylo řečeno, že jsem si vytáhl černého Petra. V IA restauraci jsme v pátek čekali 2 hodiny na večeři.To tedy minutky v restauraci Pod klášterem byly do půl hodiny.

Personál
0
Služby
0
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Miloš Pech

dospělý pár, 22.10.2012

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Poloha hotelu,parkování

  • Hotel nemá k dispozici bazén

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Petr Švorc

dospělý pár, 22.8.2011

Hotel Aplaus, Litomyšl

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Zarezervovaný pokoj De luxe byl umístěn přesně nad kuchyní, takže veškeré výpary byly směřovány do pokoje, kde jsme byli ubytováni. V sobotu maximálně hlučné prostředí - do 2 hodin do rána. Ostatní služby byly v pořádku.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
3
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 29.7.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Výborná kuchyně.

  • Pokoj neodpovídal kategorii de luxe.

Personál
10
Služby
0
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Jitka Bednářová

rodina s malými dětmi, 23.8.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Krásné místo.

  • Restaurace - zbytečně předražená, takže i v srpnu skoro prázdná, z klášterních zahrad sice přístupná, ale skoro nikde nikdo. Až na ****, třeba ve Španělsku nebo i ve Špindlu to už nic moc není. Ale tam je konkurence, zde je co?

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
3

František Kloboučník

dospělý pár, 9.7.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • poloha hotelu chování personálu hotelu i restaurace

  • nízká kapacita lázeňského vybavení hluk (hukot asi chladících strojů) v pokoji do dvora do restaurace

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7

Vladimíra Florianová

dospělý pár, 3.7.2012

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
70 %
  • umístění v cetru příjmné posezení na terase velmi pěkné interiéry pokojů i restaurací

  • neosobní personál v restauraci

Personál
5
Služby
6
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
6

Ivan

dospělý pár, 17.6.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Obrovská snaha udělat i v menším městě hotel evropské úrovně. Šéfkuchař by se uživil i v nejlepších restauracích Prahy a dalších evropských měst.

  • Katastrofální check in, jak tomu vznešeně říkáte. Ještě doma jsem dvakrát vyplňoval vámi zaslaný elektronický formulář, abych po příjezdu madam na recepci musel přesvědčovat, že máme objednaný pokoj de luxe, že máme objednanou snídani. Je skvělé, že číšníci v restauraci používají na pravou ruku při servírování rukavici, ale je to k ničemu, když si pomáhá druhou rukou bez rukavice.

Personál
4
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Karel Hoblík

jednotlivec, 2.1.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Ubytování Chování personálu Prostředí

  • Vysoké ceny nápojů Vysoké ceny služeb

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Miroslav Příkopa

jednotlivec, 31.7.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Hotel krásný,personál příjemný,jídlo velmi dobré.

  • Problémy s klimatizací,ovládání jen centrálně.Pokud běžela byla velmi hlučná,nedalo se spát.Pokud ji vypnuli,bylo v podkrovním pokoji nedýchatelno.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Blanka Jelínková

dospělý pár, 17.1.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
5

Tomáš Hajfler

mladý pár, 18.9.2011

Kladno, Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Pozor na ubytování!!! Poukaz obsahoval ubytování v luxusním pokoji DeLuxe. Po příjezdu jsme byli ubytovaní pouze v malém podkrovním pokoji!!!

Personál
9
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5