+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Hotel Aplaus Recenzie

Hodnotenie hotela

94%
Vynikajúce

podľa 615 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    95%
  • Čistota

    97%
  • Vybavenie

    93%
  • Komfort

    93%
  • Pomer cena/kvalita

    91%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Anonym

jednotlivec, 16.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
40 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
6
Služby
4
Čistota
6
Komfort
2
Hodnota/peniaze
2

iná skupina, 20.9.2011

Čeština

  • Celkové hodnotenie
42 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
4
Služby
4
Čistota
3
Komfort
5
Hodnota/peniaze
5

Anonym

starší pár, 17.10.2011

Čeština

  • Celkové hodnotenie
46 %
  • Hotel je na klidném místě. Pokoj DeLuxe byl velice malinký, neodpovídal kvalitě jiných hotelů. Na přenocování postačuje, ale i jen projít kolem postele je náročnější. K posezení jedna plastová židle a jedno křesílko. Navíc jsme byli ubytováni v pokoji, který měl spojovací dveře s dalším pokojem a proto jsme slyšeli téměř vše, co se dělo ve vedlejší místnosti, což ubíralo na soukromí. Snídaně i večeře kvalitní a chutné.

Personál
7
Služby
5
Čistota
6
Komfort
3
Hodnota/peniaze
2

ota staňo

starší pár, 30.7.2017

Ostrov Česká republika

  • Celkové hodnotenie
48 %
  • pokoj De Luxe nemá klimatizaci. Bylo v něm 30 stupňů a byl nevyvětratelný. Když se otevřely okna tak tak rušil hluk ze dvora.

Personál
6
Služby
4
Čistota
6
Komfort
4
Hodnota/peniaze
4

Anonym

starší pár, 31.3.2014

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnotenie
53 %
  • výborná restaurace s kvalitním jidlem! Opravdu jsme si pochutnali. služby personálu na dobré urovni, vyšli se vším vstříc a byli ochotní a milí. Prostředí a vybavení hotelu pěkné..na chodbách.. Litomyšl jako město krásné!

  • Ve vířivce po zapnutí bublin začalo cosi plavat, bylo to dosti nechutné, zlutě zabarvené... :-/a nechci ani myslet, co to mohlo být... preci jen to byla privátní vířivka!.. A to slečna na recepci říkala, že se po každem klietovi čistí...není pravda, musela jsem to vybrat žíňkou, ktera tam byla.!! Humus, opravdu. Na pokoji prostupovala ze zdi plíseň, na 4 hvězdičkový hotel na pokoji špinavé zdi, nevím od čeho. No nevím...vracet se asi budeme jen do restaurace...spát už asi ne! Byl to voucher k narozeninám, sama bych si sem cestu nevybrala. P.s. třeba jsme měli jen neštěstí na pokoj..

Personál
8
Služby
4
Čistota
3
Komfort
6
Hodnota/peniaze
0

Anonym

starší pár, 22.8.2021

Čeština

  • Celkové hodnotenie
60 %
  • hotel na dobrém místě za dobrou cenu

  • Snídaně naprosto otřesné. Obsluha pomalá, otrávená, stoly neuklizené. Člověk snídal a okolo něj bordel. Stůl nebyl připravený, servírka nás otráveně usadila a pak kolem nás jenom chodila. Ve výsledku nám řekla, že jsme na ní měli "houknout", že si nás nevšimla. Personál je opravdu příšerný.

Personál
2
Služby
6
Čistota
6
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Anonym

jednotlivec, 4.4.2013

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnotenie
60 %
  • Mohu hodnotit jako vydařený pobyt,služby na slušné úrovni.

  • bezproblém ové parkování dobrá lokalita hotelu ochotný personál

  • málo wellnes služeb-možností chybí sauna,

Personál
7
Služby
6
Čistota
7
Komfort
5
Hodnota/peniaze
5

Jenka Machalová

starší pár, 23.9.2011

česka republika

  • Celkové hodnotenie
60 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
5
Služby
5
Čistota
10
Komfort
5
Hodnota/peniaze
5

Jiří Mencák st.

skupina priateľov, 13.6.2021

Žamberk Česká republika

  • Celkové hodnotenie
67 %
  • nic

  • měli jsme pokoj 301 s výhledem do světlíku za stejnou cenu,jako naši kolegové,kteří měli výhled třeba do zahrad.Když jsem se zeptal na recepci,jestli bude za takový pokoj sleva,tak mi bylo řečeno, že jsem si vytáhl černého Petra. V IA restauraci jsme v pátek čekali 2 hodiny na večeři.To tedy minutky v restauraci Pod klášterem byly do půl hodiny.

Personál
0
Služby
0
Čistota
10
Komfort
6
Hodnota/peniaze
4

Miloš Pech

starší pár, 22.10.2012

Liberecký kraj

  • Celkové hodnotenie
68 %
  • Poloha hotelu,parkování

  • Hotel nemá k dispozici bazén

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
5
Hodnota/peniaze
5

Petr Švorc

starší pár, 22.8.2011

Hotel Aplaus, Litomyšl

  • Celkové hodnotenie
68 %
  • Zarezervovaný pokoj De luxe byl umístěn přesně nad kuchyní, takže veškeré výpary byly směřovány do pokoje, kde jsme byli ubytováni. V sobotu maximálně hlučné prostředí - do 2 hodin do rána. Ostatní služby byly v pořádku.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
3
Hodnota/peniaze
5

Anonym

jednotlivec, 29.7.2021

Čeština

  • Celkové hodnotenie
70 %
  • Výborná kuchyně.

  • Pokoj neodpovídal kategorii de luxe.

Personál
10
Služby
0
Čistota
10
Komfort
4
Hodnota/peniaze
4

Jitka Bednářová

rodina s malými deťmi, 23.8.2015

Čeština

  • Celkové hodnotenie
70 %
  • Krásné místo.

  • Restaurace - zbytečně předražená, takže i v srpnu skoro prázdná, z klášterních zahrad sice přístupná, ale skoro nikde nikdo. Až na ****, třeba ve Španělsku nebo i ve Špindlu to už nic moc není. Ale tam je konkurence, zde je co?

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
3

František Kloboučník

starší pár, 9.7.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
70 %
  • poloha hotelu chování personálu hotelu i restaurace

  • nízká kapacita lázeňského vybavení hluk (hukot asi chladících strojů) v pokoji do dvora do restaurace

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
7

Vladimíra Florianová

starší pár, 3.7.2012

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnotenie
70 %
  • umístění v cetru příjmné posezení na terase velmi pěkné interiéry pokojů i restaurací

  • neosobní personál v restauraci

Personál
5
Služby
6
Čistota
9
Komfort
9
Hodnota/peniaze
6

Ivan

starší pár, 17.6.2021

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
72 %
  • Obrovská snaha udělat i v menším městě hotel evropské úrovně. Šéfkuchař by se uživil i v nejlepších restauracích Prahy a dalších evropských měst.

  • Katastrofální check in, jak tomu vznešeně říkáte. Ještě doma jsem dvakrát vyplňoval vámi zaslaný elektronický formulář, abych po příjezdu madam na recepci musel přesvědčovat, že máme objednaný pokoj de luxe, že máme objednanou snídani. Je skvělé, že číšníci v restauraci používají na pravou ruku při servírování rukavici, ale je to k ničemu, když si pomáhá druhou rukou bez rukavice.

Personál
4
Služby
6
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
6

Karel Hoblík

jednotlivec, 2.1.2013

Čeština

  • Celkové hodnotenie
72 %
  • Ubytování Chování personálu Prostředí

  • Vysoké ceny nápojů Vysoké ceny služeb

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
6

Miroslav Příkopa

jednotlivec, 31.7.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
72 %
  • Hotel krásný,personál příjemný,jídlo velmi dobré.

  • Problémy s klimatizací,ovládání jen centrálně.Pokud běžela byla velmi hlučná,nedalo se spát.Pokud ji vypnuli,bylo v podkrovním pokoji nedýchatelno.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
5
Hodnota/peniaze
5

Blanka Jelínková

starší pár, 17.1.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
72 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
5
Čistota
8
Komfort
10
Hodnota/peniaze
5

Tomáš Hajfler

mladý pár, 18.9.2011

Kladno, Česká republika

  • Celkové hodnotenie
72 %
  • Pozor na ubytování!!! Poukaz obsahoval ubytování v luxusním pokoji DeLuxe. Po příjezdu jsme byli ubytovaní pouze v malém podkrovním pokoji!!!

Personál
9
Služby
8
Čistota
9
Komfort
5
Hodnota/peniaze
5