+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Aplaus Bewertungen

Hotelbewertung

94%
Perfekt

von 617 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    97%
  • Ausstattung

    93%
  • Komfort

    93%
  • Preis-Leistungverhältnis

    91%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 16.8.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
40 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
2

andere Gruppe, 20.9.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
42 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
3
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Älteres Paar, 17.10.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
46 %
  • Hotel je na klidném místě. Pokoj DeLuxe byl velice malinký, neodpovídal kvalitě jiných hotelů. Na přenocování postačuje, ale i jen projít kolem postele je náročnější. K posezení jedna plastová židle a jedno křesílko. Navíc jsme byli ubytováni v pokoji, který měl spojovací dveře s dalším pokojem a proto jsme slyšeli téměř vše, co se dělo ve vedlejší místnosti, což ubíralo na soukromí. Snídaně i večeře kvalitní a chutné.

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
3
Wert/Geld
2

ota staňo

Älteres Paar, 30.7.2017

Ostrov Česká republika

  • Gesamtbewertung
48 %
  • pokoj De Luxe nemá klimatizaci. Bylo v něm 30 stupňů a byl nevyvětratelný. Když se otevřely okna tak tak rušil hluk ze dvora.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Älteres Paar, 31.3.2014

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
53 %
  • výborná restaurace s kvalitním jidlem! Opravdu jsme si pochutnali. služby personálu na dobré urovni, vyšli se vším vstříc a byli ochotní a milí. Prostředí a vybavení hotelu pěkné..na chodbách.. Litomyšl jako město krásné!

  • Ve vířivce po zapnutí bublin začalo cosi plavat, bylo to dosti nechutné, zlutě zabarvené... :-/a nechci ani myslet, co to mohlo být... preci jen to byla privátní vířivka!.. A to slečna na recepci říkala, že se po každem klietovi čistí...není pravda, musela jsem to vybrat žíňkou, ktera tam byla.!! Humus, opravdu. Na pokoji prostupovala ze zdi plíseň, na 4 hvězdičkový hotel na pokoji špinavé zdi, nevím od čeho. No nevím...vracet se asi budeme jen do restaurace...spát už asi ne! Byl to voucher k narozeninám, sama bych si sem cestu nevybrala. P.s. třeba jsme měli jen neštěstí na pokoj..

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
3
Komfort
6
Wert/Geld
0

Anonym

Älteres Paar, 22.8.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • hotel na dobrém místě za dobrou cenu

  • Snídaně naprosto otřesné. Obsluha pomalá, otrávená, stoly neuklizené. Člověk snídal a okolo něj bordel. Stůl nebyl připravený, servírka nás otráveně usadila a pak kolem nás jenom chodila. Ve výsledku nám řekla, že jsme na ní měli "houknout", že si nás nevšimla. Personál je opravdu příšerný.

Persönlich
2
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 4.4.2013

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Mohu hodnotit jako vydařený pobyt,služby na slušné úrovni.

  • bezproblém ové parkování dobrá lokalita hotelu ochotný personál

  • málo wellnes služeb-možností chybí sauna,

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5

Jenka Machalová

Älteres Paar, 23.9.2011

česka republika

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
5

Jiří Mencák st.

Gruppe von Freunden, 13.6.2021

Žamberk Česká republika

  • Gesamtbewertung
67 %
  • nic

  • měli jsme pokoj 301 s výhledem do světlíku za stejnou cenu,jako naši kolegové,kteří měli výhled třeba do zahrad.Když jsem se zeptal na recepci,jestli bude za takový pokoj sleva,tak mi bylo řečeno, že jsem si vytáhl černého Petra. V IA restauraci jsme v pátek čekali 2 hodiny na večeři.To tedy minutky v restauraci Pod klášterem byly do půl hodiny.

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
4

Miloš Pech

Älteres Paar, 22.10.2012

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Poloha hotelu,parkování

  • Hotel nemá k dispozici bazén

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
5

Petr Švorc

Älteres Paar, 22.8.2011

Hotel Aplaus, Litomyšl

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Zarezervovaný pokoj De luxe byl umístěn přesně nad kuchyní, takže veškeré výpary byly směřovány do pokoje, kde jsme byli ubytováni. V sobotu maximálně hlučné prostředí - do 2 hodin do rána. Ostatní služby byly v pořádku.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
3
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 29.7.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Výborná kuchyně.

  • Pokoj neodpovídal kategorii de luxe.

Persönlich
10
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
4

Jitka Bednářová

Familie mit kleinen Kindern, 23.8.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Krásné místo.

  • Restaurace - zbytečně předražená, takže i v srpnu skoro prázdná, z klášterních zahrad sice přístupná, ale skoro nikde nikdo. Až na ****, třeba ve Španělsku nebo i ve Špindlu to už nic moc není. Ale tam je konkurence, zde je co?

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
3

František Kloboučník

Älteres Paar, 9.7.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • poloha hotelu chování personálu hotelu i restaurace

  • nízká kapacita lázeňského vybavení hluk (hukot asi chladících strojů) v pokoji do dvora do restaurace

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
7

Vladimíra Florianová

Älteres Paar, 3.7.2012

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
70 %
  • umístění v cetru příjmné posezení na terase velmi pěkné interiéry pokojů i restaurací

  • neosobní personál v restauraci

Persönlich
5
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
6

Ivan

Älteres Paar, 17.6.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Obrovská snaha udělat i v menším městě hotel evropské úrovně. Šéfkuchař by se uživil i v nejlepších restauracích Prahy a dalších evropských měst.

  • Katastrofální check in, jak tomu vznešeně říkáte. Ještě doma jsem dvakrát vyplňoval vámi zaslaný elektronický formulář, abych po příjezdu madam na recepci musel přesvědčovat, že máme objednaný pokoj de luxe, že máme objednanou snídani. Je skvělé, že číšníci v restauraci používají na pravou ruku při servírování rukavici, ale je to k ničemu, když si pomáhá druhou rukou bez rukavice.

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Karel Hoblík

Einzelreisender, 2.1.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Ubytování Chování personálu Prostředí

  • Vysoké ceny nápojů Vysoké ceny služeb

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Miroslav Příkopa

Einzelreisender, 31.7.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Hotel krásný,personál příjemný,jídlo velmi dobré.

  • Problémy s klimatizací,ovládání jen centrálně.Pokud běžela byla velmi hlučná,nedalo se spát.Pokud ji vypnuli,bylo v podkrovním pokoji nedýchatelno.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
5

Blanka Jelínková

Älteres Paar, 17.1.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
5

Tomáš Hajfler

Junges Paar, 18.9.2011

Kladno, Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Pozor na ubytování!!! Poukaz obsahoval ubytování v luxusním pokoji DeLuxe. Po příjezdu jsme byli ubytovaní pouze v malém podkrovním pokoji!!!

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
5
Wert/Geld
5