+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Hotel Aplaus Recenzie

Hodnotenie hotela

94%
Vynikajúce

podľa 617 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    95%
  • Čistota

    97%
  • Vybavenie

    93%
  • Komfort

    93%
  • Pomer cena/kvalita

    91%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Petra

starší pár, 29.9.2019

Hlinsko Česká republika

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Příjemná obsluha, dobré jídlo, příjemný bar.

  • Bar by mohl být otevřen déle než do 23 h.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Anonym

jednotlivec, 6.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
88 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Jan Felsinger

starší pár, 14.9.2015

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnotenie
88 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Hodnota/peniaze
8

Lucie Malíková

mladý pár, 7.4.2014

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnotenie
88 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Hodnota/peniaze
8

Vendula Pochobradská

skupina priateľov, 23.10.2013

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Naprosto perfektní kuchyně, takový degustační zážitek jsem dlouho neměla. Naše tříchodové menu byly vždy sestaveno tak, aby nám co nejlépe vyhovovalo. K tomu výborné víno a není co dodat. Obsluhující personál absolutně profesionální a velice ochotný.

  • Co mě trochu mrzelo, že wellnessový balíček, který obsahoval, 1x rašelinový zábal, 1x reflexní masáž nohou, 1x masáž zad, byla zkombinována dohromady. Při prvotním přihlášení na recepci, nám slečna sdělila, že ty to tři procedury nejdou rozdělit, a jsou zahrnuty do 90 min.Ovšem při odjezdu, když se nás slečna recepční ptala, jak jsme byli spokojeny s pobytem, zmínili jsme výhrady k celkovému, hromadnému 90 min. masážnímu balíčku a to tím, že pro nás, to bylo dost náročné a škoda, že to nešlo rozdělit, třeba do dvou dnů. Ovšem ( nová slečna recepční) nám sdělila, že to jde, stačí to nahlásit při příjezdu do hotelu, z čehož jsme byly trochu rozpačité, tak jsme vlastně nevěděly, kdo má pravdu a jak to vlastně šlo zařídit. Chtěli jsme využít i jiné procedury, ale 90 min. vkuse ,nám dalo opravdu zabrat, tak další služby hotelu jsme již nevyužily....škoda....

Personál
9
Služby
7
Čistota
9
Komfort
10
Hodnota/peniaze
9

Mgr. Veronika Šebo, LL.M.

skupina priateľov, 3.6.2013

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Velmi příjemný hotel, byli jsme moc spokojeni.

  • Velmi příjemné prostředí, ochotný mladý personál a skvělá kuchyně.

  • Pokud je v hotelu svatba, což je u víkendových pobytů v letních měsících poměrně pravděpodobné, hotel nemá kapacity pro hotelové hosty co se stravování v hotelu týká. Personál se nicméně všemožně snaží tento nedostatek kompenzovat, hosté jsou na toto upozorněni a na přání jsou jim přednostně rezervována místa v hotelovém baru.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Anonym

starší pár, 13.5.2013

Ústecký kraj

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Velmi příjemné prostředí, Milý personál Excelentní kuchyně Hudba v prostoru hotelu

  • Klimatizace ovládaná z recepce Nedostatečná klimatizace na chodbách

Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Komfort
10
Hodnota/peniaze
6

Blanka Navrátilová

mladý pár, 7.4.2013

Čeština

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Příjemný odpočinkový pobyt přesto, že počasí nepřálo. Až na pár detailů se nám líbilo. Rezervace přes spa.cz perfektní.

  • Velmi pěkný hotel, vkusně stylově zařízený. Personál milý, profesionální. Výborná kuchyně i obsluha v hotelové restauraci Bohém. Sváteční večeře moc příjemná. Šikovná a sympatická paní na masáže.

  • Bohužel jsme dostali pokoj, který měl pouze 2 střešní okna s výhledem do sousedních střech, tzn. nikam. Na pokoji nebyly župany a pantofle, což už by ve 4* mělo být standartem, dostali jsme je až předposlední den na masážích. Relaxačních 90 minut (masáž + rašelina) postrádalo atmosféru, sklepní místnost byla studená, neútulná a přitom by stačilo zapálit pár svíček, pustit relaxační hudbu, více zatopit. Trochu vázlo doplňování jídla na snídaních.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Eliška Sršňová

jednotlivec, 2.4.2013

Čeština

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Perfektní čistota Usměvavý personál výborná strava

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Anonym

starší pár, 2.4.2013

Čeština

  • Celkové hodnotenie
88 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Petr Motyčka

starší pár, 2.1.2013

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • výborná kvalita všech pokrmů včetně silvestrovského menu , velmi vstřícný personál jak v baru tak restauraci , na pokoji i v celém hotelu absolutní čistota , vše mělo svůj řád ...

  • nemám co bych vytknul

Personál
9
Služby
8
Čistota
10
Komfort
9
Hodnota/peniaze
8

Šárka Fialová

jednotlivec, 1.10.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Hotel Aplaus uspokojí i náročného zákazníka.

  • Wellnes balíčky doporučuji objednávat ve spolupráci s recepcí před příjezdem. Pobyt ve wellnesu na konci dne již uspokojivě nenabídne veškeré služby na 100% .

Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
9

Přemysl Buchal

starší pár, 24.9.2012

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnotenie
88 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
8
Hodnota/peniaze
9

Zuzana Muchová

jednotlivec, 1.9.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
88 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Hodnota/peniaze
8

Petra Havlíčková

jednotlivec, 23.8.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Personál,Strava

  • Komfort (přistýlka)

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Komfort
6
Hodnota/peniaze
10

Pavla Gaudková

jednotlivec, 18.7.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
88 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10

Anonym

jednotlivec, 6.6.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
88 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
7
Služby
9
Čistota
8
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

mladý pár, 13.2.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
88 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
9
Hodnota/peniaze
9

Jana Kopecká

starší pár, 26.9.2011

Žilina, SR

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Velmi vstřícný personál ve všech požadavcích, tiché prostředí, kvalitné stravování

Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Josef Blecha

iná skupina, 23.9.2011

D-85521 Ottobrunn

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Prijemné prostredí, ochotný personál a výborné jídlo.

Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Komfort
7
Hodnota/peniaze
10